English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Özel Okul Teşvik Başvurusu nasıl yapılır

Özel Okul Teşvik Başvurusu nasıl yapılır,Özel Okul Teşvik Başvurusu yapma,Özel Okul Teşvik Başvurusu formu ,Özel Okul Teşvik Başvurusu Nasıl  nereye yapılır

Özel Okul Teşvik Başvurusu 
Devlet tarafından özel okul öğrencilerine 2017-2018 öğretim yılı için verilecek öğrenim desteği yeniden belirlendi. Öğrencilerin ve velilerin merak ettiği bu konu hakkında detaylı bilgi haberimizde. Peki özel okul teşvik başvuruları ne zaman başlayacak?
TEŞVİKLER İÇİN BÜYÜK GÜN 15 AĞUSTOS
Özel okul için teşvik başvurusu yapmak isteyenler Milli Eğitim Bakanlığı’nın Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü sitesinde ilan edilen kılavuz aracılığıyla başvurularını yapacak. Başvurular başvurular 10 Ağustos – 6 Eylül arasında alınacak., teşvik almaya hak kazanan öğrenciler 7 Eylül’de ilan edilecek. Başvuru işlemleri için işlemler E-Okul sistemi üzerinden yapılacak.
TEŞVİK ÜCRETLERİ NE KADAR?
İlk defa destek verilecek 75,000 özel okul öğrencisine, her biri için 3,060 TL ile 4,280 TL öğrenim desteği sağlanacak.
Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yer alan ve 2017-2018 öğretim yılında özel okul öğrencilerine verilecek öğrenim desteklerinin miktarını belirleyen tebliğe göre, kapsam dahilinde ilk defa destek alacak 6,000 okul öncesi eğitim kurumu öğrencisine 3,060 TL, 15,000 ilkokul öğrencisine 3,680 TL, 15,000 ortaokul öğrencisine 4,280 TL, 15,000 lise öğrencisine 4,280 TL ve 24,000 temel lise öğrencisine 3,680 TL olmak üzere 75,000 öğrenciye 290.2 milyon lira destek verilmesi öngörülüyor.
Tebliğde ayrıca, 2017-2018 eğitim ve öğretim yılında yukarıda sayılan okul kademe ve türleri için toplam 340,000 öğrenciye eğitim ve öğretim desteği verileceği belirtildi.
Aşağıda verdiğimiz adres linkinden ilgili siteden Özel Okul Teşvik Başvurusu hakında Millî Eğitim Bakanlığı tarafından her yıl özel okullarda okuyan öğrencilere verilen eğitim ve öğretim desteği kapsamında 2017-2018 öğretim yılında, okul öncesi eğitim kurumlarında okuyan öğrencilere 3 bin 60 lira, ilkokul ve temel liselerde öğrenim gören öğrencilere 3 bin 680 lira, ortaokul ve diğer liselerde öğrenim gören öğrencilere ise 4 bin 280 lira destek ödemesi yapılacak. Ayrıca 2017-2018 öğretim yılında okul öncesinde 6 bin, ilkokul, ortaokul ve liselerde 15 biner, temel liselerde ise 24 bin olmak üzere toplam 75 bin öğrenci ilk defa bu destekten yararlanma imkânı bulacak.Kılavuza ulaşmak için tıklayınız.