English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Ankara Elektrik Faturasi Sorgulama

Ankara Elektrik Fatura Sorgulama,Başkent Ankara Elektrik Fatura Borcu ödeme,Ankara Elektrik Fatura Borcu Öğrenme,Ankara online  Elektrik Fatura Sorgulama...


İnternet'in Hayatımıza Girmesiyle Artık Fatura Borçlarımızı sitelerden sorgulama Yapabilir ve Banka Aracılığı ile online ödeme yapabilirsiniz.Tek yapmanız gereken Herhangi bir banka kart veya hesap numaranız  İnternet Bankacılığı işemlerine açık olması bunlar sağlandığı zaman Elektrik faturanızı güvenle ödeme yapabilirsiniz..

Not:Bu site sadece sorgulama ve bilgi Amaçlıdır Hiç bir sitede kredi kart Numaralarınızı ve Şifreleriniz paylaşmayınız

Başkent Elektrik Hakkında

Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş., Türkiye’nin en büyük elektrik dağıtım bölgelerinden biri olarak, başta Ankara olmak üzere, Çankırı, Kırıkkale, Karabük, Zonguldak, Kastamonu, Bartın merkezlerinde 3 milyonun üzerinde müşteriye hizmet vermektedir.

Türkiye’nin en büyük sanayi ve finans topluluklarından Sabancı Holding ve Avusturya’nın enerji lideri Verbund ortaklığında faaliyetlerini sürdüren ENERJİSA Elektrik Dağıtım A.Ş., 28.01.2009 tarihi itibariyle Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş.’nin, %100 oranındaki hissenin blok satışıyla, işletme hakkını devralmıştır.

ENERJİSA , hizmet kalitesini artırarak, Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş.’yi, müşteri memnuniyeti ve operasyonel kalite olarak Avrupa’ya örnek teşkil edecek bir hizmet kuruluşu yapmayı hedeflemektedir.

1994

Türkiye Elektrik Kurumu (TEK), Bakanlar Kurulu’nun kararı ile TEAŞ ve TEDAŞ adı altında iki ayrı İktisadi Devlet Teşekkülü olarak yeni bir yapılanmaya tabi tutulmuş, buna bağlı olarak da Türkiye Elektrik Dağıtım A.Ş. (TEDAŞ) tüzel kişiliğine kavuşturulmuştur. 

TEDAŞ Müesseseleri olarak varlıklarını il düzeyinde sürdüren Ankara ve Kırıkkale Elektrik Dağıtım Müesseseleri, TEDAŞ'a bağlı ortaklık halinde, Başkent Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi’ne (Başkent EDAŞ) dönüştürülmüştür. 

1995

Yüksek Planlama Kurulu'nun kararı ile Başkent EDAŞ, 3.10.1995 tarihinde 50388 no ile Ticaret Sicili’nde tescil edilmiş, tüzel kişilik kazanarak faaliyetine başlamıştır. 

2004

Başkent EDAŞ, T.C. Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığı’nca, 4046 sayılı Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde, %100 oranındaki hissenin blok satışı yöntemi ile özelleştirilme kapsamına alınmıştır.

2005

Kastamonu Elektrik Dağıtım Müessesesi, Başkent EDAŞ’a bağlanmıştır.

Karaelmas EDAŞ, Başkent EDAŞ ile birleştirilmiştir.

Yeni eklenen bölgelerle birlikte Başkent EDAŞ Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak olmak üzere, toplam 7 ilde hizmet veren, Türkiye’nin en büyük dağıtım bölgelerinden biri olmuştur.

2009 

”Sabancı Verbund ortak girişimi, 1 Temmuz 2008 tarihinde Başkent EDAŞ’ın yüzde 100 hisselerinin blok satışı yöntemiyle gerçekleşen özelleştirme ihalesini kazandı. Başkent EDAŞ hisselerinin Enerjisa Elektrik Dağıtım A.Ş.’ye devri 28 Ocak 2009 tarihinde gerçekleşti.”