Bimer başbakanılığın kendi bünyesinde oluşturduğu halkın en yakın yoldan başbakanlığa her konu hakkında hızlı ve doğru ulaşmanın yolunu bimer diye geliştirdiği bu uygulamayı sisteme koydu uygulamadır.Bimere başvuru nasıl yapılır? Bimer başvurularınız nasıl sorgulanır?
Herhangi bir kamu,kurum veya kuruluş veya belediyelerle ilgili bir sıkıntınız olduğunda hiç çekinmeden kullanabileceğiniz Başbakanlık hizmetidir.
Bilgi Edinme Hakkı Kanunu ve Dilekçe Hakkı Kanunu çerçevesinde 2 hafta içinde cevap istendiği taktirde yazı ile veya mail ile cevap dönülmesi zorunludur.
Bimer; Başbakanlık İletişim Merkezi'nin kısaltmasıdır.
BİMER'e telefon ile veya eposta ile veya Bimer sayfasından form doldurarak veya turkiye.gov.tr üzerinde Bimer başvuru formu ile başvurabilirsiniz.Bimer başvurusu yapıldıktan sonra başbakanlık tarafından bu başvuru değerlendirilir ve ilgili kuruma şikayet dilek istek bildirilir. Eğer başvuran kişi cevap istemişse ilgili kurum 2 hafta içerisinde vatandaşa yazı ile veya eposta ile cevap dönmekle yükümlüdür. Bu süre zarfında ilgili kurumdan herhangi bir dönüş alınmamışsa BİMER aracılığı ile tekrar cevap istenebilir.
İlgili kanunlar çerçevesinde cevap alınamayan başvurular için cevap beklediğiniz kamu kurum kuruluş veya belediyeleri dava etme hakkınız vardır.
.
Vatandaşın kesinlikle kullanması gereken çok güzel bir hizmettir
http://bimerapplication.basbakanlik.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx
Bimer Telefon : sadece 150
Bimer e-mail eposta adresi: bimer@basbakanlik.gov.tr
http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/Bimer/pApplicationQuery.aspx
Başbakanlık üzerinden sorgulama için buraya tıklayınız
Alo 150 hattı ev telefonu görüşme ücreti üzerinden ücretlendirilmektedir. Bu hatta yapılan müracaatlara ilişkin telefon görüşmeleri bilgisayar ortamında kaydedilmektedir. Alınan müracaat bilgisayara kaydedilerek internet üzerinden ilgili kurumlara gönderilerek en kısa sürede sonuçlandırılması amaçlanmaktadır.
Herhangi bir kamu,kurum veya kuruluş veya belediyelerle ilgili bir sıkıntınız olduğunda hiç çekinmeden kullanabileceğiniz Başbakanlık hizmetidir.
Bilgi Edinme Hakkı Kanunu ve Dilekçe Hakkı Kanunu çerçevesinde 2 hafta içinde cevap istendiği taktirde yazı ile veya mail ile cevap dönülmesi zorunludur.
Bimer; Başbakanlık İletişim Merkezi'nin kısaltmasıdır.
BİMER'e telefon ile veya eposta ile veya Bimer sayfasından form doldurarak veya turkiye.gov.tr üzerinde Bimer başvuru formu ile başvurabilirsiniz.Bimer başvurusu yapıldıktan sonra başbakanlık tarafından bu başvuru değerlendirilir ve ilgili kuruma şikayet dilek istek bildirilir. Eğer başvuran kişi cevap istemişse ilgili kurum 2 hafta içerisinde vatandaşa yazı ile veya eposta ile cevap dönmekle yükümlüdür. Bu süre zarfında ilgili kurumdan herhangi bir dönüş alınmamışsa BİMER aracılığı ile tekrar cevap istenebilir.
İlgili kanunlar çerçevesinde cevap alınamayan başvurular için cevap beklediğiniz kamu kurum kuruluş veya belediyeleri dava etme hakkınız vardır.
.
Vatandaşın kesinlikle kullanması gereken çok güzel bir hizmettir
Bimer'e Nasıl Başvurulur
BİMER İnternet Başvuru Formuhttp://bimerapplication.basbakanlik.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx
Bimer Telefon : sadece 150
Bimer e-mail eposta adresi: bimer@basbakanlik.gov.tr
Başvuru Sorgulama
Bimer’e yaptığınız başvuru sonucu bilgi ortalama 2 hafta ila 1 ay içerisinde size iletilmektedir.e-posta ile cevap size iletilir. Ya da türkiye.gov.tr üzerindeki Bimer hizmeti başvuru sonucu sorgulama hizmetinden başvuru sonucunu sorgulayabilirsiniz.
Başbakanlık internet sitesi üzerindeki Bimer başvuru sonucu sorgulama ekranından da başvuru tarih ve sayısı ile başvuru takip edilebilir.http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/Bimer/pApplicationQuery.aspx
Başbakanlık üzerinden sorgulama için buraya tıklayınız
Alo 150 hattı ev telefonu görüşme ücreti üzerinden ücretlendirilmektedir. Bu hatta yapılan müracaatlara ilişkin telefon görüşmeleri bilgisayar ortamında kaydedilmektedir. Alınan müracaat bilgisayara kaydedilerek internet üzerinden ilgili kurumlara gönderilerek en kısa sürede sonuçlandırılması amaçlanmaktadır.