Bilecik İnhisar Belediyesi Emlak Vergisi Sorgulama,Emlak Vergisi Hangi Dönemlerde Ödenmektedir?Emlak Vergisi Süresinde Ödenmezse Ne Yapılmalıdır?Emlak Vergisinin Kapsamı Nedir? Nasıl Başvurulur? ve Kimleri Bağlar?
Emlak Vergisi Bildirimi İçin Hangi Belgeler Gereklidir?
Emlak vergisi bildirimi için; tapu fotokopisi, nüfus cüzdanı fotokopisi, binalar için yapı kullanma izni fotokopisi, binanın bulunduğu adres (mahalle, sokak, bina, daire veya işyeri numarası), beyan sahibinin ikamet ve işyeri adresi, vergi numarası ile birlikte ilgili olduğu belediyenin Emlak Servisine başvurmalıdır.
Emlak Vergisi Bildirimi Yapılmazsa Cezai Yaptırımı Ne Olur?
Süresi içerisinde bildirim verilmeyen bina, arsa ve araziler için (köyler dahil) bildirim süresi geçtikten sonra ilk iki ay için ikinci dereceden usulsüzlük cezası (35 liranın yarısı), iki ay geçtikten sonra birinci dereceden usulsüzlük cezası (35 lira) uygulanır. Bina, arsa ve arazi için birden fazla mükellef varsa her mükellef tarafından bu iki ceza da ayrı ayrı ödenir.
Emlak Vergisi Hangi Dönemlerde Ödenmektedir?
Emlak vergisi, birinci taksiti Mart-Nisan-Mayıs aylarında, ikinci taksiti Kasım ayında olmak üzere iki eşit taksitte ödenir. Dileyen mükellef tümünü birinci taksit döneminde veya daha önce de ödeyebilir.
Kastamonu Azdavay Belediyesi Emlak Vergisi Hangi Dönemlerde Ödenmektedir?
EMLAK VERGİSİ TAKSİT DÖNEMİ
1 OCAK - 31 MAYIS TARİHLERİ ARASINDA
2. TAKSİT DÖNEMİ : 1 KASIM - 30 KASIM TARİHLERİ ARASINDA
Bilecik İnhisar Belediyesi mail adresi olan e-mail : inhisarbelediyesi1990@gmail.com adresiyle belediye Emlak ve tüm borç sorgulamaları hakkında ve konusunda bilgi alabilirsiniz.
Kastamonu Azdavay Belediyesi İletişim
Bilgileri
Zafer Mahallesi Cumhuriyet Meydanı No:15 İnhisar/BİLECİK
Hesap İşleri : 0 228 371 24 90
Tahsilat Servisi : 0 228 371 22 53
Yazı İşleri : 0 228 371 22 52
Faks : 0 228 371 22 51
Web Site : inhisar.bel.tr
e-mail : inhisar@inhisar.bel.tr
Sorgulama: