Denizli Sarayköy Belediyesi Emlak Vergisi Ödeme,Emlak vergisi Borç Sorgulama,Emlak Vergisi Nere
Ödenir,Emlak Vergisi Hesaplama,Emlak Vergisi Kimler Öder,Emlak Vergisi Beyannamesi İçin Hangi
Belgeler Gereklidir?
Emlak Vergisi Hangi
Dönemlerde Ödenmektedir?Emlak Vergisi Süresinde Ödenmezse Ne Yapılmalıdır?Emlak
Vergisinin Kapsamı Nedir? Nasıl Başvurulur? ve Kimleri Bağlar?
- Emlak Vergisinin Kapsamı Nedir? Nasıl Başvurulur? ve Kimleri Bağlar?
Emlak vergisi arazi, arsa ve bina için ödenmektedir. Bu tür
taşınmazı olan bir yurttaş, emlak vergisi vermekle yükümlüdür. Emlak vergisi
ödeyecek kişilerin, ilgili belediyelerin Emlak Vergisi birimine başvurmaları
gerekmektedir. Başvuru sırasında kişiler yanlarında taşınmaz ile ilgili olan
tapuyu ya da tapu örneğini bulundurmalıdır.Tapusu ile ilgili birime giden
şahıslar, her bir emlak türü için arazi, arsa veya bina gibi ayrı ayrı form ve
beyanname doldurmak zorundadırlar. Bu beyannameler; Emlak vergisi Beyannamesi
Ek Formu, Arazi, Arsa, Bina Beyannameleridir.
- Emlak Vergisi Beyannamesi İçin Hangi Belgeler Gereklidir?
Emlak vergisi beyannamesi için; T.C Kimlik Numarası tapu
fotokopisi, nüfus cüzdanı fotokopisi, binalar için yapı kullanma izni
fotokopisi, binanın bulunduğu adres (mahalle, sokak, bina, daire veya işyeri
numarası), beyan sahibinin ikamet ve işyeri adresi, ile birlikte ilgili olduğu
belediyenin Gelir Servisine başvurmalıdır.
- Emlak Vergisi Hangi Dönemlerde Ödenmektedir?
Emlak vergisi, birinci taksiti Mart-Nisan-Mayıs aylarında,
ikinci taksiti Kasım ayında olmak üzere iki eşit taksitte ödenir. Dileyen
mükellef tümünü birinci taksit döneminde veya daha önce de ödeyebilir.
Sorgulama:
http://www.saraykoy.bel.tr/
Adres: Bala Mah., No:1, Sarayköy Merkez/Denizli
Telefon:(0258) 415 1016