Rize İkizdere Belediyesi Emlak Vergisi Sorgulama,Rize İkizdere Emlak Vergisi Sorgulama Ödeme Borç Durumu için Adres linkinden ilgili siteden yapabilirsiniz..
Vatandaşın Belediyeye Doğrudan Başvurması Durumunda İstenen Belgeler Listesi :
1.Tapu sahibinin nüfus cüzdanı
2.Tapu sahibinin adresi
3.Tapu sahibinin telefon numarası
4.Tapu fotokopisi
Vatandaşın Belediyeye başka Bir Şehirden Başvurması Durumunda Gerekli Evrak ve İşlemler Listesi
1. Herhangi bir Belediyeden bina, arsa ya da arazi beyannamesi boş formu alınarak;
2. Vatandaşın binası varsa, bina beyannamesi formunu doldurmalı,
3. Vatandaşın arsası varsa, arsa beyannamesi formunu doldurmalı,
4. Vatandaşın arazisi varsa, arazi beyannamesi formunu doldurmalı.
5. Doldurulan beyanname, hangi Belediye sınırları içinde ise o Belediyeye posta ile gönderilmeli
6. Belediyeye gönderilen beyanname için tahakkuk fişi kesilerek posta çeki hesap numarası ile birlikte ilgilisine gönderilmeli
7. İlgili kişi kesilen tahakkuk fişine göre, Belediyenin hesap numarasına parayı yatırmalıdır.
Not 1 : 4 yılda bir Genel Beyanname dönemi olup bu dönemde tüm taşınmaz sahipleri Beyanname vermek zorundadır. 2002 yılı Genel Beyanname Dönemidir.
Not 2 : Yukarıdaki belge ve formlar Güngören Belediyesinden alınmıştır. Diğer belediyelerde uygulama farklılıkları olabilir.
T.C. İkizdere Belediye Başkanlığı İletişim Bilgileri
AdresÇarşı Mah. Cumhuriyet Cd No:1
İkizdere/Rize
E-Postabilgi@ikizdere.bel.trfenisleri@ikizdere.bel.trmalihizmetler@ikizdere.bel.tr
Telefon(0464) 416 11 47
Fax(0464) 416 15 47
1.Tapu sahibinin nüfus cüzdanı
2.Tapu sahibinin adresi
3.Tapu sahibinin telefon numarası
4.Tapu fotokopisi
Vatandaşın Belediyeye başka Bir Şehirden Başvurması Durumunda Gerekli Evrak ve İşlemler Listesi
1. Herhangi bir Belediyeden bina, arsa ya da arazi beyannamesi boş formu alınarak;
2. Vatandaşın binası varsa, bina beyannamesi formunu doldurmalı,
3. Vatandaşın arsası varsa, arsa beyannamesi formunu doldurmalı,
4. Vatandaşın arazisi varsa, arazi beyannamesi formunu doldurmalı.
5. Doldurulan beyanname, hangi Belediye sınırları içinde ise o Belediyeye posta ile gönderilmeli
6. Belediyeye gönderilen beyanname için tahakkuk fişi kesilerek posta çeki hesap numarası ile birlikte ilgilisine gönderilmeli
7. İlgili kişi kesilen tahakkuk fişine göre, Belediyenin hesap numarasına parayı yatırmalıdır.
Not 1 : 4 yılda bir Genel Beyanname dönemi olup bu dönemde tüm taşınmaz sahipleri Beyanname vermek zorundadır. 2002 yılı Genel Beyanname Dönemidir.
Not 2 : Yukarıdaki belge ve formlar Güngören Belediyesinden alınmıştır. Diğer belediyelerde uygulama farklılıkları olabilir.
T.C. İkizdere Belediye Başkanlığı İletişim Bilgileri
AdresÇarşı Mah. Cumhuriyet Cd No:1
İkizdere/Rize
E-Postabilgi@ikizdere.bel.trfenisleri@ikizdere.bel.trmalihizmetler@ikizdere.bel.tr
Telefon(0464) 416 11 47
Fax(0464) 416 15 47
Sorgulama Adresi: