Giresun Güce Belediyesi Emlak Vergisi Sorgulama ödeme,Güce Belediyesi Emlak Vergisi Hesaplama,Güce Belediyesi Emlak Vergisi Ödeme Günleri,Güce Belediyesi Emlak Vergisi Neye Göre Hesaplanır.
Mareşal Fevzi Çakmak Cd, Güce Merkez/Giresun
(0454) 451 6023
Emlak Vergisi
Vatandaşın Belediyeye Doğrudan Başvurması Durumunda İstenen Belgeler Listesi :
1.Tapu sahibinin nüfus cüzdanı
2.Tapu sahibinin adresi
3.Tapu sahibinin telefon numarası
4.Tapu fotokopisi
Vatandaşın Belediyeye başka Bir Şehirden Başvurması Durumunda Gerekli Evrak ve İşlemler Listesi
1. Herhangi bir Belediyeden bina, arsa ya da arazi beyannamesi boş formu alınarak;
2. Vatandaşın binası varsa, bina beyannamesi formunu doldurmalı,
3. Vatandaşın arsası varsa, arsa beyannamesi formunu doldurmalı,
4. Vatandaşın arazisi varsa, arazi beyannamesi formunu doldurmalı.
5. Doldurulan beyanname, hangi Belediye sınırları içinde ise o Belediyeye posta ile gönderilmeli
6. Belediyeye gönderilen beyanname için tahakkuk fişi kesilerek posta çeki hesap numarası ile birlikte ilgilisine gönderilmeli
7. İlgili kişi kesilen tahakkuk fişine göre, Belediyenin hesap numarasına parayı yatırmalıdır.
Not 1 : 4 yılda bir Genel Beyanname dönemi olup bu dönemde tüm taşınmaz sahipleri Beyanname vermek zorundadır. 2002 yılı Genel Beyanname Dönemidir.
Not 2 : Yukarıdaki belge ve formlar Güngören Belediyesinden alınmıştır. Diğer belediyelerde uygulama farklılıkları olabilir.
Sorgulama Adresi:
Ayrıca Güce Belediyesi Arsa Rayiç Sorgulama,Bina Aşım oranları, Ç.T.V günleri, Ruhsat
Başvuru,Ruhsat Başvuru Sonucu
Öğrenme,Belediye Sicil Sorgulama,Belediye Borç Bilgileri,Belediye Telefon
Numaraları ,Su Faturası Sorgulama,İmar Durumu Sorgulama işlemlerinizi de yapabilirsiniz..
- Belediye Arsa Rayiç Sorgulama
- Bina Aşım oranları, Ç.T.V günleri
- Ruhsat Başvuru,Ruhsat Başvuru Sonucu Öğrenme
- Belediye Sicil Sorgulama
- Belediye Borç Bilgileri
- Belediye Telefon Numaraları
- İmarDurumu Sorgulama işlemleri
(0454) 451 6023
Emlak Vergisi
Vatandaşın Belediyeye Doğrudan Başvurması Durumunda İstenen Belgeler Listesi :
1.Tapu sahibinin nüfus cüzdanı
2.Tapu sahibinin adresi
3.Tapu sahibinin telefon numarası
4.Tapu fotokopisi
Vatandaşın Belediyeye başka Bir Şehirden Başvurması Durumunda Gerekli Evrak ve İşlemler Listesi
1. Herhangi bir Belediyeden bina, arsa ya da arazi beyannamesi boş formu alınarak;
2. Vatandaşın binası varsa, bina beyannamesi formunu doldurmalı,
3. Vatandaşın arsası varsa, arsa beyannamesi formunu doldurmalı,
4. Vatandaşın arazisi varsa, arazi beyannamesi formunu doldurmalı.
5. Doldurulan beyanname, hangi Belediye sınırları içinde ise o Belediyeye posta ile gönderilmeli
6. Belediyeye gönderilen beyanname için tahakkuk fişi kesilerek posta çeki hesap numarası ile birlikte ilgilisine gönderilmeli
7. İlgili kişi kesilen tahakkuk fişine göre, Belediyenin hesap numarasına parayı yatırmalıdır.
Not 1 : 4 yılda bir Genel Beyanname dönemi olup bu dönemde tüm taşınmaz sahipleri Beyanname vermek zorundadır. 2002 yılı Genel Beyanname Dönemidir.
Not 2 : Yukarıdaki belge ve formlar Güngören Belediyesinden alınmıştır. Diğer belediyelerde uygulama farklılıkları olabilir.