English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Özel Güvenli Duyurular


Güvenli Duyurular, Özel Güvenlik Sınav Sonuçları, Özel güvenlik  sinav Takvimi, Özel Güvenlik Sınav Giriş yerleri, gibi bilgilerin yayınlandığı bölümdür......

22-Yenileme-İtiraz01.08.201322. Özel Güvenlik Yenileme Eğitim Sınav İtiraz Sonuçları Açıklanmıştır
46--Özel-Güvenlik-Temel-Sınavı-İtiraz-Sonuçları46. Özel Güvenlik Temel Eğitim Sınavı İtiraz Sonuçları
9-A-Sınıfı-Patlayıcı-Maddeler-Ateşleyici-Yeterlilik-Sınav-Duyurusu9.A Sınıfı Patlayıcı Maddeler Ateşleyici Yeterlilik Belgesi Sınav Duyurusu
22--Özel-güvenlik-yenileme-sınav-sonuçları19.07.201322. Özel güvenlik yenileme sınav sonuçları açıklanmıştır
46--Özel-Güvenlik-Sınav-Giriş-Yerleri46. ÖZEL GÜVENLİK TEMEL EĞİTİM SINAV SONUÇLARI AÇIKLANMIŞTIR
atesleyiciAteşlyeci Yeterlilik Sınav Sonuçları
45SinavSonuclari19.04.2013Özel Güvenlik Sınav Sonuçları
23--Yenileme-Eğitim-Sınav-Talimatı23. Yenileme Eğitim Sınav Talimatı
47--Temel-Eğitim-Sınav-Talimatı47. Temel Eğitim Sınav Talimatı