English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

2013 İlkokul - Ortaokul e-Kayıt Sonuçlari

E Okul Kayıt Sorgulama ile  okulların Açılmasına Çok Az bir zaman kaldı e okul kayıt Sorgulaması sayesinde  Artık işlemler koylaştı..Yeni eğitim öğretim yılı e kayıt heyecanı başladı. 2013 2014 eğitim öğretim yılında çocuğum hangi okula gidecek e okul kayıt sorgulama diye merak sona erdi.E okul, e okul kayıt sorgulama, E Okul Kayıt Sorgulama 2013, E Okul Kayıt Sorgulama 2014, E okul ilkokul 1. sınıf kayıt sorgulama, e kayıt sonuçları 2013 Sorgulama Adresinden ulaşabilirsiniz


MEB Milli Eğitim Bakanlığı, 2013-2014 eğitim öğretim senesi için yurdumuzda bulunan bütün resmi ilkokulların birinci sınıflarına toplamda 1 milyon 863 bin 230 öğrenci, 5. sınıfa ise 1 milyon 237 bin 986 öğrencinin kayıtlarının ikametgah adreslerine göre yerleştirme işlemi gerçekleştirdi.

E Okul İlkokul 1. ve 5. Sınıf e Kayıt Sorgulama İçin Tıklayın

İlkokul 1. sınıf kayıt sorgulama e okul üzerinden yapılmaktadır. E okul ilkokul 1. sınıf kayıt sorgulama TC kimlik no ile sorgulanıyor.

Çocuğum hangi okula gidecek e okul kayıt sorgulama ,
e kayıt sonuçları 2013 ya da çocuğum hangi okula kayıtlı şeklindeki sorularınız yanıt buluyor.